rendkívüli munkarend
A koronavírus járvány miatt, 2021-ben, további intézkedésig a myRobot Centrum továbbra is csak webshopként működik.
Mi nem változik?
Igyekszünk vásárlóink kiszolgálását a lehető legmagasabb szinten fenntartani, ezért az online megrendeléseket változatlan rendben szállítjuk házhoz. Hétköznap 10-15 óra között továbbra is fogadjuk a telefonhívásokat és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk az email vagy Facebook üzenetekre.
Mi változik?
Bruttó 30.000,- Ft értékű megrendelés esetén továbbra is díjtalanul küldjük a megrendelt termékeket a futárszolgálatokkal.
Márkaszervizünk elérhetősége
Szervizünkkel ezen időszakban a szerviz@irobotcentrum.hu e- mail címen tud egyeztetni. Hibás terméket leadni, telefonos egyeztetést követően, személyesen hétköznap 10-15 óra között a Fogarasi út 10-14 épület főportáján - üzletünk bejáratától jobbra - illetve postai úton lehet. Telefonszámunk +36 1 468-2176. A megjavított készüléket futárszolgálattal juttatjuk vissza a tulajdonosának.
Miért döntöttünk a nyitva tartás szüneteltetése mellett?
Nehéz szívvel szüneteltetjük az üzlet megszokott nyitva tartást. Ám meggyőződésünk, hogy a sok más, hasonlóan eljáró cég áldozatával együtt segít a korona vírus terjedésének megfékezésében. Bemutatótermünk ideiglenes zárva tartása összhangban van azzal a számos intézkedéssel, amelyek mindegyike a fertőzés terjedésének fékezését célozza.
Emellett nagyon fontos, hogy szeretnénk megóvni idősebb kollégáink egészségét. Ők azok, akik több évtizednyi felhalmozott tapasztalattal az myRobot Centrumot megalapozták. Nélkülük mi sem lennénk itt, a Centrumban.
Köszönjük a megértést!